İstehlakçı məmnuniyyəti
  • Kateqoriyaİstehlakçılar

Agentlik istehlakçıların məmnunluğunun təmin edilməsi və müraciətlərin, sorğuların cavablandırılması istiqamətində həyata keçirdiyi fəaliyyətdə “Vətəndaş müraciətləri haqqında” Qanun və “İstehlakçı hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanun rəhbər tutulur. Burada əsas məqsəd, Agentlik tərəfindən istehlakçıların müraciətlərinin operativ cavablandırılması, mübahisəli məsələlərin araşdırılması və həli istiqamətində istehlakçı məmnununluğunun təmin edilməsidir.

İstehlakçılar Agentliyə Çağrı mərkəzi, sosial media hesabları və rəsmi internet səhifəsi üzərindən müraciət edirlər. Müraciətlər qeydə alınaraq araşdırılır və operativ cavablandırılır.

2022-ci il üzrə vətəndaş müraciətlərinə dair statistik göstəricilərə əsasən, istehlakçıların hüquqlarının qorunması, abonentlərin elektrik və istilik enerjisi, təbii qazla təchizatı və digər məsələlərlə bağlı Agentliyə bilavasitə və Energetika Nazirliyindən 5856 müraciət daxil olub.

Bunlardan:

Elektrik enerjisi təchizatı ilə bağlı 418-i məlumat üçün olmaqla cəmi 4875 müraciət;

Təbii qaz təchizatı ilə bağlı 83-ü məlumat üçün olmaqla cəmi 743 müraciət;

İstilik təchizatı ilə bağlı 7-si məlumat üçün olmaqla cəmi 84 müraciət;

4-ü məlumat üçün olmaqla cəmi 154 müraciət isə digər məsələlərlə bağlı olub

5856 müraciətdən:

4957 müraciət Agentlik tərəfindən araşdırılıb və cavablandırılıb (64 müraciət müvafiq qaydada baxılması və tədbir görülməsi üçün aidiyyəti qurumlara göndərilib);

38 müraciət Energetika Nazirliyi ilə müştərək icra olunub; 

349 müraciət hazırda baxılma prosesindədir;

512 məlumat xarakterli müraciətdən 225-i qaldırılan problemlərin həlli ilə bağlı təşəkkür məktubu olub.