Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84.
Hökumət Evi, giriş 5
Agentlik istehlakçıların məmnunluğunun təmin edilməsi və müraciətlərin, sorğuların cavablandırılması istiqamətində həyata keçirdiyi fəaliyyətdə “Vətəndaş müraciətləri haqqında” Qanun və “İstehlakçı hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanun rəhbər tutulur. Burada əsas məqsəd, Agentlik tərəfindən istehlakçıların müraciətlərinin operativ cavablandırılması, mübahisəli məsələlərin araşdırılması və həlli istiqamətində istehlakçı məmnunluğunun təmin edilməsidir.
İstehlakçılar Agentliyə Çağrı mərkəzi, sosial media hesabları və rəsmi internet səhifəsi üzərindən müraciət edirlər. Müraciətlər qeydə alınaraq araşdırılır və operativ cavablandırılır.
2024-cü il üzrə vətəndaş müraciətlərinə dair statistik göstəricilərə əsasən, istehlakçıların hüquqlarının qorunması, abonentlərin elektrik və istilik enerjisi, təbii qazla təchizatı və digər məsələlərlə bağlı Agentliyə bilavasitə və Energetika Nazirliyindən 7931 müraciət daxil olub.
Bunlardan:
Elektrik enerjisi təchizatı ilə bağlı 819-u məlumat üçün olmaqla cəmi 6821 müraciət;
Təbii qaz təchizatı ilə bağlı 81-i məlumat üçün olmaqla cəmi 828 müraciət;
İstilik təchizatı ilə bağlı 8-i məlumat üçün olmaqla cəmi 123 müraciət;
15-i məlumat üçün olmaqla 159 müraciət isə digər məsələlərlə bağlı olub.
7931 müraciətdən:
6704 müraciət Agentlik tərəfindən araşdırılıb və cavablandırılıb (87 müraciət müvafiq qaydada baxılması və tədbir görülməsi üçün aidiyyəti quruma göndərilib);
26 müraciət Energetika Nazirliyi ilə müştərək icra olunub;
278 müraciət hazırda baxılma prosesindədir;
923 məlumat xarakterli müraciətdən 465-i qaldırılan problemlərin həlli ilə bağlı təşəkkür məktubu olub.